30 Kasım 2010 Salı

MUTLU YILLAR İBRAHİM BERK:)


Yarın yoğunluktan yazamam belki annecim... Uzun ara verdik bloğu güncellemeye ama doğum günü vesile olsun tekrar yazmak için:)


Benim canım oğlum 4 yaşında kocaman bir çocuk oldu artık:) Okula gidiyor, hergün çeşit çeşit faaliyetler yapıyor, boyuyor, çiziyor, kesiyor, yapıştırıyor:) Hergün daha fazla gelişiyor ve büyüyor... Minicikti doğduğunda. Nasıl bakacağım, ne zaman büyüyecek ve kendi kendine yetebilecek diye düşünüyordum... Artık o anlara geldik. Tuvaletini kendi yapıyor, yemeğini yiyor, dişlerini fırçalıyor, ellerini yıkıyor ve en önemlisi kendi kendine oynayıp vakit geçirebiliyor... Veee artık kendi istekleri , arzuları var... Pastasının üzerindeki resmi bile kendi dizayn etti:P Nasıl bişi çıkacak merak ediyorum:P


4 sene önce bu akşamı düşünüyorum da:P Nasıl da heyecanlıydım:) Eee ne de olsa ilk çocuk... Ama birlikte büyüdük ve geliştik İbrahim'le. Şimdi yine heyecanlıyız tabii. İbrahim'in bir kardeşi olacak... Allah'a şükür herşey yolunda. Sadece bu bebek daha yaramaz:P Anneyi 2 aydır mahvetti:P Her yediğini çıkaran hamilelerden oldum ben de:P Herkes bu sefer farklı mı olacak cinsiyeti dese de doktora göre erkek:P Tabii her an herşey değişebilir:) Netekim İbrahim Berk 'e de ilk 6 ay kız demişlerdi:P

İyi ki doğmuşsun kuşum. İyi ki doğurmuşum seni:) Ve BİZ SENİ ÇOK SEVİYORUZ:)