4 Eylül 2008 Perşembe

KÖVDEN GELDİK:p

İbi'nin deyimiyle kövden geldik şükür:) Güzel, eğlenceli ve yoğun geçen bir hafta sonunda evimize geldik...


24 Ağustos'ta yola çıkacağımızdan cumartesi işlerimi bitirmek için işyerinde biraz fazla kaldım ve maalesef geleceğim mutlaka dediğim buluşmaya gidemedim:( Ayça çok özür dilerim... Bir dahakine kimse beni tutamaz...


Pazar günü sabah feribotuna yetişemedik ve ancak 14.30 dakine bindik... Ve yine maalesef sevgili Deniz Efe'nin doom gününe de gidemedik:( Aslı minik oğluşun ve sevgili eşinle nice mutlu doğumgünleri yaşayın inşallah...


İstikametimiz İnegöl'dü... Feribotta fazla sorun yaşamadık. Berk hep dolaşmak istedi ve yemek yemedi:( Zaten tatilde yemicem, içmicem demeyi öğrendi:P




İnegöl'de babaanneyi ziyaret edip 2 gece kaldık. Şükür, kayınvalidem biraz daha iyi... İnşallah daha da iyi olacak... Berk bu süre zarfında babaannesine hiç gitmedi:( Nedendir bilmem kadınlarla pek iyi anlaşamıyor. Erkeklere hemen ısınıyor ama kadınlardan korkuyor...


Bünyamin'in dayısının Berk'ten bir yaş büyük bir kızı var. Onunla iyi anlaştı Berk. Hep oynadılar. Tabii arada kavgalar da yaşandı. Ama genelde iyiydi araları. Berk Betül'ün oyuncak elektrik süpürgesini çok sevdi. Hiç elinden bırakmadı:) İlerde eminim bana çok yardımcı olacak oğlum:P


Köye dedesini de görmeye gittik Berk'in. Hemen salıncak kuruldu ve Berk beyin keyfi yapıldı:) Yeni doğumuş kediler sevildi ve mısır toplandı:) Temiz havada ana oğul uyumuşuz:P








Biga'ya doğru yola çıkınca Bursa'ya uğrayıp iskender yedik:P İskender buydu işte:) Yeşil camiye gittik... Berk babasıyla birlikte abdest alıp takunya giydi:) Camide de merakla izledi babasını... 2 sene Bursa'da yaşamış biri olarak şaşırdım değişiklikleri görünce. Birçok yerini tanıyamadım Bursa'nın... Ama hala güzel... Yaşanacak illerden biri bence!









Berk şükür ki Bandırma'ya kadar uyudu arabada. Ama uyandıktan sonra Biga'ya gidene kadarki 45 dakikalık bölümde beni bezdirdi... Sebepsiz anneler dakikalar boyunca sürdü...


- Anne, anne


- Efendim oğlum?


- Anne, anne, anne!!!


- Efendim canımcım?


- Anne, anne!!!!


- Eee Berk sonra?


Bu diyalog dakikalarca yaşandı:)


Sonunda Biga'ya ulaştığımızda ben benden geçmiştim artık:P


Berk Biga'da da kadınlardan kaçtı, erkeklerle ve çocuklarla iyi anlaştı:) Bol bol gezdi, hayvanlarla tanıştı. Minik buzağılar ve tavuklar favorisiydi... Hatta gece saat 12.00 de bile anne mooo diyerek inekleri görmek istedi...





Yemesi çok azaldı tatil döneminde. Ben de zorlayarak yedirmek istemediğim için, onun istediği zamanlarda yedi... Tatilden önce öğrendiği acıktım kelimesini hiç duymadım tatil boyunca:(




Yeni yeni kelimeler öğreniyor, hiç farkettirmeden!!! Bazen şaşıp kalıyorum... Cümleler kurmaya da iyice alıştı... İstediklerini bir bir sıralayabiliyor... Seri bir şekilde konuşuyor ama bazen tıkandığı da oluyor:P Tatilden döndüğümüz ilk sabah, beni yataktan kaldırıp '' anne, sofrayı kur '' dedi mesela:) Komik:P


Geçen sene annelerinin karnında olan bebiler kocaman olmuşlar bu sene:) Berk aslında çok sever bebekleri ama pek ilgilenemedi... Bebekleri gördüğümüz zaman, oğluşum kabızlık çekiyordu:( 2 gün kakasını yapamayınca ( ki Berk günde en az 3 kere yapar ) acil önlemler aldık ve mutlu sona ulaştırdık yavrumu... Ama o kadar acı çekti ki bu sürede:( Tabii ki huysuzlukları da had safhaya ulaştı bu arada... Rahatladığında ben de rahatladım:)





Gittiğimiz yerlerde de motor buldu ve tabii ki bindi... Hatta bu sefer sesini de dinleyerek:)





İlgi hep onun üzerinde olduğundan şımardı da şımardı. Hele dönüş yolu bizim için tam bir eziyetti:( Bandırma'ya kadar yarı uyur yarı uynık idare ettik ama feribotta yapmadığı yaramazlık ve şımarıklık kalmadı:( Eve geldiğimizde çok sevdiği teyzesine bile gitmedi:( Kimsenin yüzüne bakmadı. Sanki herkesi unutmuştu... Şükür ki şimdi eski Berk geri geldi. Şımarıklığı gitti ama yaramazlık yine var...





Bu arada Ramazan geldi... Hepimizin Ramazan ayı mubarek olsun... İlk gün biraz başağrısı çektim ama şimdi alıştım şükür... Hakkıyla idrak ederiz inşallah...