6 Ağustos 2008 Çarşamba

KASK!!

Kaskı aldım sonunda:) Tam istediğim gibi bişi bulamadım... Ama oğluşumun kaskı görünce gözlerinde oluşan ışıltıyı görmek harikaydı:) O akşam hep kafasındaydı kask. Hatta uyuturken de elinde tuttu:P Bugün de hep onunla oynamış. Motoruna binerken kafasına takmış hemen...







Bünyamin şehir dışında olunca Berk parka gidemedi dün akşam... Ablam güvenememiş kendine. Parkta zapdetmek çok zor beyimizi... Ben de bu akşam Olivium'a götürüp jetonlu oyuncaklara bindirdim oğluşu... Ve sonra mağazaları gezip birlikte vitrin baktık:) Bir ara sıkıldı ama o da alıştı benim bu zevkime sanırım:P





Dışarı çıkınca hemen atladı üzerime yoruldum diye:) Haha evet yaa yoruldum bile diyor artık bu velet:P O büyüyor, ben şaşkınlıkla izliyorum bunu... Zaman akıp gidiyor... Onun için yapmak istediğim o kadar çok şey var ki...