21 Haziran 2008 Cumartesi

KIRMIZI BEYAZ, KIRMIZI BEYAZ, EN BÜYÜK TÜRKİYE!!!!

Oğluşum; bugün yılın en uzun günü, 21 haziran. Ama dün gece de çok uzundu:) Buraya yazmalıydım bu zaferi... İlerde bu günceyi okuduğunda ( daha iyilerini yaşarız umarım ), ne geceymiş be demen için!!!


Yemeğimizi yedikten sonra heyecanla oturup bekledik maçı... Ve maç başladı. Aslında iyi başladık, ben kesin gol atarız dedim ama maalesef öyle olmadı:( Hırvatlar ilk yarının sonlarına doğru coştu... Direkten dönen topu gördüğüm an Ahmet Çakar'ın bahsettiği '' EL '' aklıma geldi:) Adamlar o dakikalarda öyle bastırdılar ki yüzümüz asıldı ve umudumuzu kaybetmeye başladık:(


İkinci yarıda biraz daha iyiydik ama gol atabilecek kadar değil... Defalarca neden bu Sabri oynuyor dediğimi hatırlıyorum... Biz top yapamıyorduk ( biraz da hakemin sayesinde ), Hırvatlar sağdan soldan pat diye ceza sahamıza giriyorlardı. Hele de Fatih amca Mehmet'i çıkarınca offf dedik, iş bitiyor...


Maç uzadı:) İlk uzatma yarısında gayet iyiydik. Yine ümitlendik... Gol çabaları bile oldu... Ama beceriksizdik!!!


Ve ikinci uzatma yarısı... 119. dakika. Rüştü kaleyi terkediyor, ve o da ne '' GOOOLLL ''. Hırvatlar öne geçti:( Ben salondan çıktım, geçtim bilgisayar başına, eksisözlük okuyorum. Maç bitti, yenildik:( O da ne... Dışardan '' GOOOOOOOOOLLL'' sesleri geliyor... Dönüyorum salona, haha Semih yine yapmış yapacağını:) Bizim takım yine yemeden atamadığını gösterdi:) Seviniyoruz, bağırıyoruz... Penaltıları bekliyoruz!!!


Hırvatlar 2 penaltıyı kaçırıp, Rüştü de birini kurtarınca biz yarı finale Hırvatlar evlerine!!! Yine sevinç:) Ama dışardan yine magandaların attığı silah sesleri gelince evimizde, camlara yaklaşmadan seviniyoruz... İnşallah sen büyüdüğünde sevinmeyi öğrenmiş oluruz oğlum!!!


Sonra saatlerce maç yorumlarını seyrettik... Tabii en geyiğini izlemeden yatmadım:) Aziz Üstel, Ahmet Çakar ve Kazım Kanat:) Süperdiniz!!! Ahmet Çakar finale çıkacağız diyor... Çıkarsak bu adama KAHİN diyeceğim:P


Teşekkürler çocuklar!!! Bize bu sevinci yaşattığınız için!!! Bunca entrika içinde sevinmemizi sağladığınız için:)