13 Mart 2008 Perşembe

SON KARAR!!!

Cumartesi günü Berk sırma saçlarına veda edecek:P Son kararımdır!!! Evdeki uzun saç meraklıları, birkaç ay kısa saçlı Berk'e katlanacaksınız ama sonra yine uzatacağız. Bir süreliğine, saçları daha gür çıksın diye kısa saçlı olacak kuşum:)

Sabahnur bip bip robot gelmiş dün:) Berk biraz oynadıktan sonra bıraktı elinden:P Ellerine sağlık çok şeker bişi. Akşam uyuturken yanına aldı bir süre yattı onunla...

Ablam aradı bu sabah!!! Genelde ben arayıp sorarım Berk ne yapıyor diye. Şaşırdım hatta korktum:( Ama sebebini öğrenince de güldüm:) Berk efendi geçen akşam apartmanın önünde bir motorsiklet görmüş ve ayy ayy diyerek ona binmek istemişti. Motorsiklet kocaman birşeydi:P Bu sabah camdan bakarken yine o motorsikleti görmüş ve ağlamış binmek için!!! Benim çocuk da annesi gibi motorsiklet hayranı olacak galiba:P Bu hafta sonu akülü motorsiklet almak farz oldu !!!