11 Mart 2008 Salı

SÜNGER BABA MI?:p

Berk günlerdir babba babba diye dolaşıyor etrafta... Biz de babasını çok seviyor diyorduk. Ta ki sünger bob nerde oğlum diye sorup da babba diyene kadar:P Oğlum bob diyeceğine babba diyormuş:) Haha şok olduk.!!!

Cumartesi ta İzmir'den misafirimiz vardı. Annemin komşusu Mücella teyze. İzmir'den buraya gelince birkaç sene ayrı kalmış ve görüşememiştik. Kızı İstanbul'a yerleşip de bir tesadüfle abimle karşılaşınca tekrar bulduk birbirimizi. Tabii bu durumdan en memnun olan annem. Artık her İstanbul'a gelişinde bize uğruyor ve annemle eskileri yadediyorlar. Benim Mücella teyzeyle ilgili ilk hatırladığım şey; onlara yemeğe gittiğimizde pilav olarak bana 3 - 4 adet pirinç tanesi koyması:) O kadar şişmandım ki kadıncağız daha fazla kilo almamam için böyle yapardı sanırım:P

Pazar günü ise Çorlu'ya gittik. Arabayla ilk şehirlerarası seyahatimizi yaptık böylelikle. Artık kimse tutamaz bizi. Tabii ben yine formumdaydım. Aman sağdan gelen var dikkat. Adama bak yaaa işaret vermeden dalıyor önümüze nidaları eşliğinde gittik geldik sağsalim... Güya pazar günü yağmurlu olacaktı hava. Özellikle öğleden sonra o kadar sıcak oldu ki Berk'e kısa kollu giydirdim evde...





İbrahim bu aralar büyük terlik giyme sevdasında. Babasının terliklerini ya da benim terliklerimi boş görmesin hemen giymeye kalkıyor. Tabii ilginç görüntüler ortaya çıkıyor. Misafirliğe gittiğimiz evde de bana verilen terliği giydi:) Haha çok komikti çookkk...





6 aylık şeker mi şeker bir kız bebek vardı. Elif Nazlı, Berk'i çok sevdi:) Berk bebeklerle pek fazla ilgilenmiyor maalesef. Ama bebeğin oyuncaklarıyla oynamaya gelince iş değişiyor. Bebeğin ana kucağı boş kalınca Berk efendi doldurdu:) Sanırım kurtlar fıkır fıkır bizim kuşta...

Saçlarının önü yine uzadı. Sadece onun için berbere gitmek istemeyince anne olarak ben aldım elime makası:P Oğlumun saçlarını kestim ama çok kötü oldu:( Bir dahakine berbere götüreceğim. Saçlarını kestirirsem yeni çıkanlar daha güzel olur değil mi?:P