19 Kasım 2007 Pazartesi

MUSALLAT:P

Eniştem yani Berk'in manevi dedesi böyle diyor bizim velete:P Sebep; Berk efendi birisini gözüne kestirdi mi dibinde bitiyor ve o kişiye musallat oluyor:P Şanslı kişi ne yaparsa nereye giderse Berk de onun peşinden gidiyor:) Geçen akşam alışveriş merkezinde bu filmin afişini görünce dayanamadık efendim:) Buyrun size asıl MUSALLAT:P:P



Gelelim geçen haftaya:) Perşembe akşamı IKEA'ya gittik. Buraya gitmemiz Berk'in işine yaradı. Çocuk bölümünden çıkmak istemedi. Herşeyi istedi. Yatak örtülerini bile:P İşaret parmağı yukarı kalkıyor ve ııh ıhhh diye istiyor herşeyi... Hep yürümek istiyor. Korktum ayak altında kalacak diye:( Banyo dolapları, mutfak malzemeleri ve ayakkabılıklar favorisiydi:) Sebep tabii ki çekmeceli olmaları:P:P

Anneeee bu çok rahat alalım:P




Ya bu nedir anne? Ali babanın çiftliğindeki at mı?


Baba bu domatesten istiyorum ben tamam mı? Çeri miymiş neymiş:P



İki tane oyuncak aldık Berk'e. İkisini de kendisi seçti:P Eve gelir gelmez de oynamaya başladı. İnşallah başarılı seçimdir oyuncaklar. Talhalar da o akşam IKEA'daymış ama karşılaşmadık. Bir dahakine inşallah:P

Baba o bana alındı sanırım:P



Hııım tekerlekleri de varmış...



Cumartesi doom günü kıyafetimizi almaya gittik:P Hehe çok şeker olacak Berk çoookkk:) Geri sayımımız başladı. Pastamıza da sonunda karar verdik. Güzel olur inşallah... Zor bir seçim oldu ama sanırım Berk'in dikkatini çekecek bir pasta olacak...

Pazar günümüz evde geçti:( Çünkü Berk banyo yaptı ve dışarısı soğuktu:( Ama akşam dayanamadık yine gezmeye gittik. Zeyneplerle buluştuk ve çok güzel eğlendi çocuklar...


Yeğenlere laptop almaya Vatan'a gittik bir de... İki tanesi arasında kararsız kaldılar. Müşteri temsilcisi çocuk da Berk'e seçtirdi:P Berk'in gösterdiğini aldılar:) İyi oldu iyi:) Satıcı çocukların maskotu oldu beyimiz. Elden ele dolaştı... Bir tanesi hadi öp bakalım abiyi diyor:) Ben de bir bilgisayara bir öpücük dedim:P Anlaşamadık:P

Bu aralar Berk kabız:( Offf ıkına sıkıla yapıyor kakasını:( Ne yapsam acaba? Doğal olarak çok rahatsız oluyor hatta ağlıyor:( O ağlayınca tabii bizim moralde sıfır oluyor:( Çözüm bulmam lazım...

Altını almak için açtığımızda kaçıveriyor elimizden. Size bir fotoğraf. Hayır hayır etek giymedi Berk:) Altını aldık ve tulumunun çıtçıtlarını kapatamadan kaçtı elimizden:P