17 Kasım 2007 Cumartesi

ÇIĞLIK ATACAĞIM:):)

Özlemcim sobelemiş beni neleri duyunca çığlık atacağım gelir?

- Kilo mu aldın sen? Evet aldım bir sene önce bir bebek doğurdum ve hala emziriyorum kardeşim. O yüzden rejim yapamıyorum... Bir süre daha bana kilo mu aldın demeyin!!!

- Neden örtündün? Yeni tanıştığım insanların fiks sorusu... Zevkten örtündüm o kadar:)

- Neden sezeryan yaptın? Hiiiç canım istedi. Normal doğum yapamayacağıma inandım ve korktum. Olamaz mı? Sezeryanla doğum yaptım diye daha mı az anne oluyorum?

- Neden geç kalmış yürümek için bu çocuk? Efendim , anlamadım? Siz kaç aylık yürümüşsünüz? Bir yaşını karşılayacak işte daha ne bekliyorsunuz:)

- Daha 4 tanecik mi dişi var? Evett geç çıktı ne yapabilirim zorla çıkaramazdım değil mi? Hem o 4 tane diş 10 taneye bedel abisi:):P

- Yaa keşke ocakta doğsaydı. Şimdi 1 sene kaybedecek? Yaa evet bir ay daha bekleseydim de 10 ay hamile kalarak rekorlar kitabına girseydim:P

- Cuma akşamı annem ya da ablam yarın işe gidecek misin diye sorar? E heralde 3 haftadır gitmeye başladım maalesef:( Ben de mutlu değilim ama yapacak bişi yok...

- Kaç yaşına girdin? Çok yeni daha, lütfen yaramı deşmeyin:P

- Telefon çalar ve açarım. Kiminle görüşüyorum? Kardeşim sen kimi aradığını söyle ben o kişi olurum:P

- Ört çocuğu ört üşür bacakları? Yaa teyzeciim içinde çorabı var hiç merak etme üşümez benim yavru::)

- İbrahim mi? Ayyy nuhnebiden kalma bu isim yaaa? Hay Allah size ne? Biz beğendik efendim:)

- Dışarıya çıkılacaktır ve bu Bünyamine söylenir... Bünyaminden gelen soru ŞİMDİ Mi? Yooo aşkım seneye...