23 Ekim 2007 Salı

TELETABİGİLLERDEN PO:):)

Berk Allah'a şükür iyi... Ama az da olsa mızmızlığı devam ediyor. Ve iştahı azaldı... Çorbanın yarısını yiyor, akşam mamasını yemiyor emmeyi tercih ediyor...Her yere yetiyor. Salon, oturma odası, mutfak ve maalesef banyo:( Pıtı pıtı emekleyip banyoya geliyor ve küvete yapışıyor:) Banyo yapmayı çok seviyor ama hava soğuk ve banyolarımız azaldı...

Geçen gece çok ağladı ve yanımıza aldık. Ama uyandığımda baktım ki kafasını duvara dayamış:( Eee neden iyileşemediği ortaya çıktı böylece...
Yerde bulduğu herşeyi ağzına sokuyor:( Babamız çok çekirdek sevdiği için akşamları biz çekirdek yerken Berk hemen geliyor ve bekliyor. Ama çekirdeğin içi değil çöpünü tercih ediyor!!! Hatta geçen akşam farketmediğimiz bir anda çekirdeği yutmaya çalışırken boğuluyordu:( Bir süreliğine çekirdek sefaları kaldırıldı:P:p


Oyuncaklarla oynamayı pek sevmiyor. Etrafı keşfetmek daha cazip geliyor artık. Özellikle emeklemek ve yürüme alıştırmaları yapmak. Kaç defa poposunun üzerine düştü hatırlamıyorum. Bazen o kadar sert düşüyor ki ağlıyor:P:P Berk yeni doğduğunda robot almıştım. Şifonyerinin üzerinde duruyordu. Geçen akşam onu gördü ve istedi. Hadi hadi diyor bişey istediği zaman:) Ben de eline verme gafletinde bulundum:) Robot beş dakikada mefta:P:P


Yukarıdaki resimde görüldüğü üzere evimiz darma duman.... Tv sehpasındaki kitapları kaldırarak ömürlerini uzattım. Ama gazete ve dergilere yetişemedim:) Üzerinde gördüğünüz külotlu çorap:) Soğuklar artınca bacakları üşümesin diye bu çözümü bulduk:) Çok yakıştı ama oğluşuma çoookkk...


Cumartesi günü Anadolu yakasına arkadaşımıza gittik. Giderken uyudu ama Reyhanda hiç durmadı. Hep mızmız hep mızmız. Üst dişler çıkana kadar bu şekilde devam edeceğiz sanırım... Babamız bizi bırakıp sinemaya girecekti ama hemen çağırdık Berk iyice huysuzlaşınca. Dönüşte de uyudu eve girene kadar:P Orada da heryeri keşfetme telaşındaydı. Hiç yerinde oturmuyor hep hareket halinde:) Yürüdüğünde ne yapacağız bilemiyorum...


Bu postu yazmaya başlar başlamaz bizimki dibimde bitti:) Bilgisayarı çok seviyor. Oturacak ve tuşlara basacak. Benim bile bilmediğim şeyler yapıyor ekranda şaşırıyorum:P:P



Ayça Erin'in yeni doktorundan bahsetmiş. 6 aydan sonra bebeğiniz sizinle yemeye başlasın demiş. Biz doğru yapıyormuşuz sevindim. Berk uzun zamandır kahvaltılar ve akşam yemeklerinde bizimle yiyor. Hafta içi ben olmadığımdan ablamlarla birlikte kahvaltı yapıyor... Mama sandalyesine oturunca kendini yayıyor da yayıyor. Hele de eline yiyecek birşey verirsek keyfine diyecek yok:)



Dışarda yemek yersek onun yiyebileceği birşey yoksa ben kavonozdaki meyve pürelerinden götürüyorum yanımda. Biz yemek yerken o da yemeğe katılıyor bizimle. Ama onun da yiyebileceği birşey varsa tam süper oluyor:) Benden daha çok yiyor diyebilirim hatta:P


Bu sabah uyandığımızda Berk beyi babasının ezmeye çalışırken bulduk:P Kıyafeti sarı olsa da biz onu teletabilerdeki PO'ya benzetiyoruz:) Çok tatlı çoookkkk. Gece bazen tatsızlaşsa da:P:P


Berk'in kelimelerini yazmak istiyorum bu arada. Baba, dede, kedi, hadi, bay bay ve şu aralar favorisi hayret ifadesi sanırım ayyy:) Ama o kadar güzel ayy diyor ki duymanız lazım... Geçenlerde birkez anne çıktı ağzından. O yüzden bahsetmiyorum daha:P:P
Alkışlamayı öğrendi Berkciim. Ama değişik bir stili var:) Ekleyeceğim görüntüsünü:P:P