25 Ekim 2007 Perşembe

ARADAKİ 7 FARKI BULUN:P:P:)

Berk dün kontrole gitti. Öksürüğümüz hiç geçmedi bu süre içinde. Bu sefer ben gidemedim yanında:( Cumartesi kullandığım süz izinlerimi artık hafta içi kullanıyorum:( 1,5 saat erken çıkıyorum. Ama o 1,5 saat de yolda geçiyor:(:( O nedenle izin almak istemedim ve babayla teyze götürdü doktora. Doktor görünce berk iyi görünüyor demiş. Gerçekten de görüntümüz çok iyi ( şükür )... Ciğerler temiz, kulaklarda bişi yok... Sadece öksürük ve burun akıntısı var. Öksürük şurubu ve hafif bir antibiyotikle geçireceğiz...


Hava nemlendirici almak istiyordum. Belki burnu kuru havadan tıkalıdır hep diye. Ama doktor önermemiş. Ne yapacağımı bilemiyorum. Alsam mı almasam mı?:P:P


Akşam ablamda yemek yedik. Balık ziyafeti vardı. Berk de 8 - 9 tane hamsiyi götürdü. Korktum acaba çok mu diye ama gayet iştahla yiyince ve sonra da sorun çıkmayınca rahatladım.


Eve çıktığımızda ben ona gece yemeği hazırlarken her zamanki gibi peşimden geldi mutfağa... Damacanaya tutundu oradan da sandalyeye ve gerisi benim bağırışlarım:(:( Offf offf mutfak sandalyesi Berk'in üzerine düştü... Bünyamin benim bağırmama koştu... Berki bir hışımla aldım... Yavrucak nasıl ağlıyor susturabilene aşkolsun... Yüzü kıpkırmızı oldu. Doktora götürmekle götürmemek arasında kaldık. Bir süre bekledik, uyutmadık... Bu arada takip ettik hareketlerini. Kusmayınca ve de yaramazlıklara başlayınca götürmedik... İnşallah doğrusunu yapmışızdır...

Büyüyene kadar daha kaç kere düşecek acaba?? Daha önce emekleyerek banyoya giriyordu artık tutunup ayağa kalkıyor ve basamağı çıkıp banyoya atıyor kendini:) Her seferinde bunu yapıyor üşenmeden... Hergün yeni yerler keşfediyor evde. Bu aralar favorisi mutfak balkonumuz ve orada bulunan çöp tenekesi:P:(

İnanılmaz taklitçi... Bardakla su içmek istiyor, bilgisayara oturunca hemen mause eline alıyor, biz soda içerken o da geliyor ve şişeden içmek istiyor, çatal kaşık kullanmak istiyor vs. vs....

Şimdi size iki foto. Aradaki 7 farkı bulun bakalım:P:):)