2 Ekim 2007 Salı

HAFTA SONU...

Cuma akşamı babamız iftara gittiği için ben de yeğenlerimi alıp iftara götürdüm:) Ama pişman oldum diyebilirim:P Berk hiç durmadı. Normalde eline pide veririm o da sakin sakin kemirir... Ama yok mıızz mıızzz... Benim yemek soğudu. Kızlar hızlı hızlı yediler... Suçlu; ramazan sebebiyle daha fazla insan almak için o masaları birbirine yapıştıran restoran... Berk masalar arasında o kadar bunaldı ki... Kucağımıza aldık, balonla oynadı ama yok bir türlü mutlu olmadı:P



Cumartesi günü ise aşı olmaya gittik. Berk 77 cm. olmuş. Kilosu da 10,250 gr. Bir yaş sınırlarını aşmışsınız dedi doktor:P Büyümüşüz yani... Hem prevenar hem de grip aşısı yaptırdık.... Bir ay sonra grip aşısının kalan yarım dozunu yaptıracağız. İki tane aşı vurulunca biraz ağladı oğluşum...



Doktoru beklerken oyun bahçesinde büyükleriyle oynadı Berk. Allahım dedim kendi kendime bu yavru minicik gelmişti kucağıma. Şimdi ise kendi kendine oturup oyun oynuyor. Tekrar şükrettim yavrumu bana verdiği için....


Doktordan çıkınca oğluma bayramlık almaya gittik. Dolaştık dolaştık en sonunda güzel bir takım bulduk. Gömlek, pantolon ve montdan oluşan bir üçlü takım. Mavi ve lacivert harici bir renk olsun diye de yeşili tercih ettik. Küçük adam olacak oğlum bayramda!!!

Berke sanırım 10. emziğini aldık... Bazılarını ufak olduğu için attık bazılarını da kaybettik. Ne zaman bırakacak bu emziği? Ve sebze meyve emziğinden aldık. Gelince hemen denedik. İçine muz koyduk ve Berkin eline verdik. Afiyetle yedi. Ama biraz zor bu olay. İçindeki meyve bitmeye yaklaşınca tekrar doldurmak gerekiyor. Ve etraf batıyor her halukarda. Ha tabii bebeklerin boğulması gibi bir ihtimal yok... Bu iyi tarafı...

Pazar günü ise zeynebimizin doom gününe gittik:) Mükellef bir iftar sofrasında şiştikten sonra pastayı üfledi yumurcaklar... Berk üflemeye çalıştı ama pastadan korktu!!!



Ohhh anne yaaa külah mı bu şimdi? Eee içindeki dondurma nereye gitti?


Berk '' BABA '' diyor. Hem de bilinçli bir şekilde. Babasına bakarak!!!