2 Ağustos 2007 Perşembe

TATİLE 2 KALA...

Amcamız gelmiş dün gemlikten berki görmeye:) Berk beyimiz güzellik uykusuna yattığı için başta görüşememişler. Daha sonra biraz zaman geçirmişler ve amcamız gitmiş:( Biz bu gece kalır diye düşünmüştük ama o gitmiş. Ben görüşemedim. İşler çok yoğun geç çıkıyorum:( Offf izin önceleri hep böyle oluyor. Çok yoruldum:( Uykusuzum:( Havalar sıcak:( İki gün sonra TATİLLLL:):)


Cumartesi günü yola çıkıyoruz. Hedefimiz BİGA:) Memleketim.... Köy havası alacağız. Berk çeşit çeşit hayvan ve bitki görecek. Ve tabii ki akrabalarla tanışacak... Çok mutluyum çook:) İnşallah çok güzel geçer...

Berke güveniyorum... Yolda huzursuzluk yapmayacak. Ne de olsa gezmeyi çok seviyor. Bu gece çok ağladı:( Dışarı çıkmak istedi. Biz de çıkardık. Ve parka uğradık. Biz tutmadan sallandı:) Çok mutluydu çoookkk...Şimdi kucağımda klavyeye her dokunuşumda gülüyor:)

Kaçııııınnnn kayıyoruuummmm...



Benim de dondurma yiyeceğim günler gelecek!!!!



Gezmek gezmek ve sonundaaa rahat bir uyku...





İşte manzara....