3 Ağustos 2007 Cuma

TATİLE 1 KALA:):)

Saat gece 01.30 ve ben ayaktayım:( Eve iş getirdim onları bitirmeye çalışıyorum:( Berkle iş beraber gitmiyor... Berk bey iki gecedir yerinde yatıyor. Ne büyük mutluluk:) Şu an yatırdığım bölümün ters istikametine dönmüş. Sabaha karyolanın neresinde kalkacak merak ediyorum.... Üzerini hiç örttürmüyor:( Sizinkiler de öyle mi? Şimdi hava sıcak sorun değil de kışın düşünemiyorum. Tulum çözüm olabilir sanırım o zaman...

Dün okuduğum ve buraya da yazdığım 9. ay yazısı sebebiyle bu akşam oyuncak almaya gittik. Klavye tarzında ses çıkaran oyuncaklar aradım ama istediğim gibi bişey bulamadım... İnternetten bakacağım, daha çeşitler var... Yap boz şeklinde küpler aldık. Ve ibi çok sevdi. İnşallah sıkılmaz. Şu aralar en favori oyuncağı oyun halısındaki ayna:) Kendine bakmayı çok seviyor. Aynaya bakarak konuşuyor. İlginç...

Ne güzel ses çıkartıyor bunlar anneeee...



Her akşamki gibi banyo yaptı ibi. Banyoda küvette yıkanmayı çok seviyor:) Artık biz de alıştık rahat bir şekilde temizliyoruz yavruyu. Tek sorun herşeye saldırması. Ne lif kalıyor dokunmadığı ne de şampuanlar:):) Banyodan sonraki anını fotoğraflayınca daha minicikken çektiğimiz bir fotoğrafı hatırladım... Ne kadar da büyümüşsün yavrucağım...

Neydim ne oldum....


Benim valiz hazırlamam lazım:( Bir bize bir berke... Ne çok alınacak şey var... Çok çalışmam lazım çoook...