20 Ağustos 2007 Pazartesi

SİMİTÇİ İBİ:)



Artık iyileştim:) Hafif kırgınlık devam ediyor ama buna da şükür... Cumartesi günü Emine mesaj attı çamlıcaya gideceğiz gelebilirsen görüşelim diye ama hastayım diye gidemedim:( Eee o yavrulara da bulaştırabilirdim:( Zaten sabahtan işe gelmiştim berki babasına bırakıp. Öğlen eve döndüğümde uyuyordu yavrucağım...

Akşam üzeri dışarı çıktık. Berk beyimiz biraz havalansın diye pazara gittik:) Şaşkınlık ve merakla baktı bütün tezgahlara ve önünden geçen herkese... Mıkırdanmaya başlayınca verdik eline simiti... Üzerindeki beyaz tulum susam dolmuştu eve geldiğimizde:) Avuç içleri kabuk bağlamıştı simitten:) O kadar hırsla yemeye çalışıyordu ki simiti pazarcının biri bu çocuğa diş taktırın abi dedi babamıza:P:P

Akşam da dayımıza gittik. Yedik, içtik,muhabbet ettik havuz başında:) Berk her zamanki gibi yürüme telaşındaydı. Bir an önce ayaklansın benim yavrucağım Allah'ım. Çok yürümek istiyor...