31 Aralık 2008 Çarşamba

2008 DEN SON KARELER:)

Kocaman bir yılı daha geride bırakıyoruz. 2009 herkese mutluluk, sağlık, huzur ve barış getirsin inşallah. Katliamlar bitsin... Çocuklar ölmesin, tacize uğramasın!

Beklediğimiz kar maalesef bizim oralara gelmedi:( Ama biz, akşam oğlumla oyun hamurundan kardan adam yaptık:) Ben oturma odasına gidip fotoğraf makinesini alana kadar kardan adam hamura döndü ama olsun:P Tekrar yaparız. Berk hamurları karıştırıp bir kuzu yapmuş kendince:P Kafasını da yuvarlayıp oturtmuş gövdeye. Ama bana gösterirken kafa uçtu:P Berk, anne kafası gitti diye uzun süre güldü:)



Hafta sonu ben etrafı toparlarken uzun süre Berk'ten ses çıkmayınca yanına gittim. Bizimki sıkıştırmış kendini sehpayla duvar arasına, kendi kendine oyunlar oynuyordu. Ne yaptın annecim dediğimde sıkıştım çıkmaya çalışıyorum demez mi:)




Örümcek adam tutkusu gittikçe büyüyor. Bir dergi almıştık, örümcek adamlı hikayeler olan. Her akşam okutuyor bize. Ya ben ya babası ya da teyzesi. Okumazsak küsüyor:( Ezberledik artık her bir sayfasını:) Başka kitaplar getiriyorum. Hadi annecim seç diyorum. Ama o gidip örümcek adamlı dergiyi seçiyor:( Yokediyorum bazen, ağlıyor öğümcek adam kitabım diye...


Kağıt v.s. dergisinde gördüğümüz kar tanelerini yaptık geçen hafta içinde. Berk kendi makasıyla ,ben kendi makasımla yaptık bişiler. Berk kesmeye başlıyor ama sıkılınca yırtmayı tercih ediyor kağıtları... Birlikte yeni şeyler öğreniyoruz:) Ve tabii çok eğleniyoruz:)








Yatmadan önce sütünü çizgi film eşliğinde içip, temizlenip, dişlerini fırçalayıp, geceliğini giyerek uykuya gidiyor:) Hala bazen sırtımı kaşuu eşliğinde:P