24 Kasım 2008 Pazartesi

TELEFONDAYIZ!

Anne ve İbi telefonda konuşurlar...

- Anne kuzusu nasılsın?

- Uçakiyemi temizliyom...

- Kirlenmiş mi?

- Hee... ( Eveti öğretmek lazım )

- Ne yaptın bugün?

- Oynadım, yemek yedim...

- Tamam annem görüşürüz. Öpüyorum seni...

- Öpüyorum seni... ( papağan İbi ):p

Artık telefonda konuşmaya da başladık. Biraz zorlanıyor, ne diyeceğini şaşırıyor ama konuşuyor yine de:)

Dün Cevahir AVM'ye gittik. Kriz falan hak getire... Herkes doluşmuş, bütün mağazalar tıka basa dolu... Babamıza takım elbise alacaktık. Ama kafamıza ve cebimize göre bulamadık:P Aramalara devam:) Bünyamin zor beğenir bir de... Çok zordur onunla alışveriş. Ben ona bir kazak beğenirim ama o beğenmez:P İnceler, inceler, inceler... Düşünür... Sonra karar verir!

Ben öyle değilim. İncelemem çok fazla. Mağazaya girince alacağım şey bana göz kırpar zaten:P Beğenirim, alırım:) Tabii bu kadar çabuk karar verdiğim için pişman olurum bazen de:)

Berk dün beni D&R 'a götürdü... Koşa koşa dergilerin olduğu bölüme gitti ve öğümcek adam dergisi aldı eline. Başka dergiler gösterdim ama ilgisini çekmedi. Aldık örümcek adamı çıktık. Ama beyimiz bugün dergiden korkmuş ve suçu bana atmış. Güya ben almışım dergiyi ve o da korkmuş...

Cumartesi akşamı babamız maç izlemeye gitmişti öğretmenevine... Yağmur ve rüzgar sesi eşliğinde oynuyorduk Berk'le... Birden elektrikler kesildi ve kalakaldık:( Ne bir mum ne de ışıldak var evde... Berk'in küçük bir ışıldak radyosu vardı. Onu bulmak için kalktım ama maalesef karanlıkta bulamadım. Ben de kanepeye uzandım, Berk'i kucağıma aldım, üzerimizi örttüm ve masal anlattım ona... On dakika sonra sesi kesildi, uyudu... Sıcacık uyuduk bir süre... Bünyamin eve döndüğünde elinde bir ışıldak vardı:) Karanlıkta kalmayacağız artık.

Akşamları uyumak için yatınca annecim sarıl bana diyor:) Kaşu beni demeyi bıraktı... Uykuya dalma seramonimiz habire değişiyor. Bakalım daha neler göreceğiz.

Benim oğlum duvarlara çizmiyor diye çok böbürlendim ya bizimki de başladı artık. Salonumun başköşesinde sanat eserleri duruyor artık. Bir süre temizlemeyeceğim! Bereket kurşun kalemle çizmiş... Ablam ve annemin evini hiç söylemiyorum:P Bütün odalar çizilmiş. Neden çiziyorsun oğlum, kağıda çiz dediğimde cevabı hazır:

- Zeynep böyle yapıyor:)

Ben de hem doğumgünü hediyesi olsun hem de rahat rahat çizsin diye çizim setini aldım. Bakalım işe yarayacak mı? Heyecanla bekliyorum...

Bugün öğretmenler günü! Canım kocamın ve tabii tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun...