18 Kasım 2008 Salı

BU ARALAR!

Çok yoğun günler yaşıyorum. İşler yıl sonu yaklaştığı için her geçen gün artıyor... Evde de aynı durumdayız. Berk büyüdükçe istekleri ve bizimle geçirmek istediği zaman artıyor. Her akşam farklı şeyler yapıyoruz. Boyalar, yapbozlar, kartlar v.s. vs.

Artık dişlerini kendi fırçalıyor oğlum... Parmak fırçasıyla çok rahat fırçalıyor. Aynı benim yaptıklarımı yapmaya çalışıyor. İnşallah benim kadar sert fırçalamıyordur. Dişçim sen günde bir kere fırçala dişlerini demişti:P



Cumartesi akşamı kadim dostlarım gelmişti ziyaretimize:) 3 arkadaşız:) Vee hepimizin birer çocuğu var. Yasemin ikinciye hamile! Her gün yeni bir hamile haberi duyuyorum. 4 Arkadaşım bebek bekliyor. Allah sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin...



Berk cumartesiden beri Ertuğrul kardeşinin hediye getirdiği polis arabasıyla oynuyor... Araba sıkıştığında köşelere bağırıyor. Anne çıkmıyor diye:P






Kitap fuarına gittiğimizde Abra Eğitim Ürünleri'nin standına uğrayıp Berk'in yaşına uyan yapbozu aldık. Artık her akşam bununla bir şekil yapıyoruz. Ben yanında verilen katalogdan kopya çekiyorum. Ama Berk kendince dizip özgün şekiller yapıyor:P





Öğümcek Adam şapkası almıştık Berk'e. Bir de montunu:P Akşam şapkayı takmıştı. Kırmızı da pek yakışıyor şekerime canım...


Pazar günü haftalık alışveriş için markete giderken Berk yürüyen yolda böyle eğleniyordu:)