3 Temmuz 2008 Perşembe

SOBE HEM DE 2 TANE:)

Sabahnur sobelemişti beni. Berk'in odasındaki detaylar neler diye... Mobilya seçerken sadeliği ön planda tutmuştum. O yüzden de krem renk tam bize uygundu. Sadece odayı maviye boyamıştık ( tabii sonra odası değişti ama ). Avizesini krem üzerine mavi çizgili , halısını da yine krem üzerine mavi ve kahverengi çizgili seçerek hareketlilik sağladım... Biraz daha büyüyünce odayı yine değiştireceğiz:) Daha büyük odaya geçecek. Belki o zaman bir kardeşi olur ve daha renkli mobilyalar alırız:P






1- İlk aylarda daha değişik bir kapı süsümüz vardı ama bunu görünce almadan yapamadım:)

2- Berk daha doğmadan bir abajur almıştım, kocaman. Başlarda işimize de yaradı tabii. Sonraları ışığı çok verdiği için bu minicik gece lambasını aldık. Çoook yararlı:P

3- Kapısının arkasında bulunan bu askılığı ben şapkalık olarak kullanıyorum. Ama Berk'e daha uygun cicili bicili bişiler alabilirim...

4- Tülü çekmeden yapamadım:) Odaya çok uyum sağladı tül. Işıkları kapatınca yelkenliler parlıyor:)

5- Şifonyerini özellikle göstermek istedim. Başlarda kendi kullanımıma uygun olarak yerleştiriyordum. Her an kullandığım dış giysileri ve iç çamaşırların üst katlara koyuyordum. Ama artık Berk'in daha çabuk giysilerine ulaşması için alt katlara yerleştiriyorum:) Montessori grubundan öğrendim bunu:P

6- Ikeadan aldığım, içine oyuncakları koyarım diye düşündüğüm ama sonra çorap ve ev ayakkabılarını toparlayan aparat:)

7- Yine Ikeadan aldığım, iki tanesine Berk'in legolarını koyduğum, buna da ıvır zıvırlık adını verdiğim aparat:) Üzerindeki ayıcık bebeklikten kalan dönencesindeki ayıcıklardan:P

8- Şifonyerinin üzeri... Peluş oyuncakları, garfield kumbarası ve anne babasıyla, oğluşumun resmi:)

Diğer sobe ise sevgili Seyhan'dan geldi... Kuzucuğumu severken neler diyorum ?


- Berkowich:P

- İbi:P

- Tomtişo...

- Minik eşek:P

- Kujum...

- Minik kuş...

- Şekerpare...

- Anne kuzusu...

- Yavrum:)

- Jelibon:P

- Lolipop:)

- Yavlum benim:P