18 Temmuz 2008 Cuma

AT BENİ DENİZE:p

Berk'in son zamanlarda en çok söylediği laf bu:) Denişş , at... Meali; beni denize at:) Önümüzdeki pazar oğluşumun isteğini yerine getirmeye denize gidiyoruz. Korkuyorum aslında. Ben , eşim ve İbi:) İnşallah başa çıkabiliriz Berk'le. Berk konusunda fazla pimpirikli ben, her zaman gayet rahat olan Bünyamin, elinden gelse tavanda yürüyecek olan Berk:) Rahat olmam lazım rahat...

Cumartesi işten çıkınca bir koşu Gemlik'e gidip geldik:P Oğlum küçücükken görmüştü halalarını ve amcasını. Herkes şaşırdı tabii görünce beyimizi. Eee büyüdü tabii. Hep atta gitmek istedi orda da... Bereket onu oyalayacak abi ve ablalar vardı da biraz rahat ettik.

Giderken feribotta ortalığı birbirine kattı, hep dolaşmak istedi... Yolculuğun sonuna doğru denişş seyretti... Kimseyi tanımadığı için başlarda kendini çekti, kimseye gitmedi. Ama sonra herkese alıştı hatta onlarla gezmelere gitti. Akşam üzeri yine deniş diye tutturunca sahile yürüyüşe çıktık... Patlamış mısırından çekirdeğine, haşlanmış mısırından külahına herşeyden istedi... Parkta deli gibi oynarken kaşla göz arasında kafa üstü çakıldı:( Şükür bişi olmadı...

Eve döndüğümüzde farkettikki biberonu almamışız:( Berk de tutturdu şüt diye... Bardakla verdik kabul etmedi, pepetle verdik istemedi, naz yaptı... Uyku gözlerine iyice inince pipet yardımıyla sütünü içti... Veee sabaha kadar uyanmadı:) Bu çocukların yorulması gerekiyor ki gece uyanmasınlar:P

Pazar günü de akraba ziyaretlerini tamamlayıp jet hızıyla evimize döndük:) İnsan kuş misali, bir gün orda bir gün burda:P İnsan bütün hafta çalışıp da hafta sonunu kendine ayırınca süper oluyor:) Hele de yanında sevdikleri varsa... Berk dönüş yolunda feribotta yine dağıttı tabii. Acayip bir çocuk oldu. Birinin elinde yiyecek görmesin hemen yanında bitiyor ve gözünün içine bakıyor karşısındakinin. Eee adamcağız da dayanamayıp biraz veriyor elindekinden:P

Gemlik sahilinde dolaşırken bir çocuğun elinde patlamış mısır görüp, direkt elini uzatıp almıştı:P Off bundan vazgeçiremiyorum. Yüzsüz oldu iyice... Çocuk diyorum ama, yapmaması gerektiğini de öğrenmesi lazım...

Dönüş yolunda feribotta 3 tane gencin yanına düştük:P Bir tanesi çakma Cem Yılmaz'dı:) Acayip güldük:) Berk'i de ortak ettiler muhabbetlerine.. O da bundan çok memnun oldu:P

Pazartesi'den beri yazıyorum bu yazıyı:P Bugün Cuma:) Artık yayınlayayım:P

Berk'in son hallerinin fotolarını da ekleyeyim:)

Futboldan sonra basketbola da el attı:P

Karpus çok seviyor oğluşum:P

Mısır ise vazgeçilmezi:) Artık kendisi yiyor... Ertesi gün bezinden topluyoruz yediklerini:P