11 Haziran 2008 Çarşamba

SONUNDA:)


Berk sonunda alıştı Nazan teyzesine:) Dün sabah koşa koşa gitti komşunun kapısına... Hatta ayakkabılarını bile çıkarmaya çalıştı hemen... Veee bana by by yaparak öpücük gönderdi:) Aslında geçen hafta da alışma belirtileri vardı ama sabahları arkamdan ağlıyordu... Ben de dün sabah en sonunda gönül rahatlığıyla bıraktım oğluşumu...


Sabah gider gitmez oyuncaklarını ortalığa döküp oynuyormuş. Uykusu gelince yastığını götürüyormuş beni uyut diye... Karnı acıkınca da mutfağa koşuyormuş:) Dışarı çıkmak istediğinde attiii diyormuş. Onlar da parka çıkarıyorlarmış biraz... Nazan, çok akıllı bu çocuk diyor habire... Her istediğini anlatıyormuş. Ben de biliyorum dedim ne diyim:):P


Akşam erken çıkarsam ben gidip alıyorum. Beni görünce anne anne diyor hemen. Arkasından da memme:P Dakikalarca sarılıyor, öpüyor. Sarıldımı boynuma, sırtımı da sıvazlıyor:) Görülmeye ve yaşanmaya değer en güzel anlardan biri...


Söyleyebildiği kelimeler gittikçe çoğalıyor!!!


- Düştü... ( Kendini motorla birlikte yere atıp düştüü diyor :P )


- Üttü... ( Ben ütü yaparken üttü üttü diye peşimde dolaşıyor ) Kuaybe Yusuf da vüttii diyordu değil mi?:)


- Oraaa ditti... ( Merve nerede diye sorunca söylüyor )


- Düüümmm... ( Topa vurunca güümm yerine düm diyor )


- Abba... ( Nazan teyzesinin peşinden abba abba diye dolaşıyormuş bütün gün )


- Abi... ( Bakıcı teyzenin çocuğu )


- Aç... ( Kapıları açarken ya da çoraplarını ve kıyafetlerini çıkarmak istediğinde söylüyor.. Yerinde kullanmıyor ama olsun, öğrenecek )


- Abakı ( Ayakkabı )


Hafta sonundan beri akşamları artık futbol seyrediyoruz malumunuz:) Ben de severim futbolu ama bol atraksiyon olsun isterim... Vasat futbol oynanıyor maalesef, zevksiz maçlar var şu ara... Bu akşam devam ya da tamam maçı var!!! Ekran başındayız ailecek... Berk de futbolcu abilerinden öğrendiklerini bize satıyor:) Topu sürüyor veee goool atıyor... Videoya çekilmesi gereken görüntüler ortaya çıkıyor.


Fotoğraf makinemiz bozulmuştu... Ekranı açılmıyor, objektifi hemen kapanıyordu:( Birkaç gün geçince, tamire götürelim dedik. Cumartesi ablamdayken sorunu göstermek için açtım ve makine açıldı... Çok sevindim. Kendi kendine düzeldi. Belki de Berk'in kurcalaması sonucu bir sorun olmuştu bilemiyorum...


Zeynep'ler tatile gittiler... Bir hafta deniz, kum, güneş:) Minik Metin bile girmiş denize. Görüntüleri çok merak ediyorum... 20 temmuz'da biz de gidiyoruz tatile. Çekirdek aile başbaşa bir tatil yapacağız... Berk'in, denizi görünce vereceği tepkiyi çok merak ediyorum. Su seven bir çocuk olarak koşarak mı gidecek yoksa büyüklüğünden korkup hiç mi girmeyecek?


Motosiklet almıştık Berk'e ama hala kullanamıyor. Büyük geliyor ve nereye basınca gittiğini anlayamadı... Sokakta her gördüğü bisiklete koşuyor. Bu yüzden evi biraz daha oyuncakla doldurmak pahasına da olsa bisiklet alacağız beyimize... Ebeveyn kontrollü olanlardan istiyorum. Onu gezdirirken belimiz de ağrımaz bu şekilde...


Öksürüğü iyice çoğaldı. Verdiğimiz şurup pek bir işe yaramıyor sanırım. Belki bu akşam doktora götürebiliriz... Offf inşallah kötü bişey yoktur...