4 Haziran 2008 Çarşamba

B.E.Ö. SPOR...

Aslında spor aktivitelerini hergün yapıyoruz Berk'le!! Her akşam babasıyla bakıcıdan gelince ben işten gelene kadar futbol oynuyorlar... Akşam da ben mekik çekerken kah benimle çekiyor kah üzerime çıkıp tepiniyor:) Hadi oğlum spor yapalım deyince hemen yaıyor yere ve pozisyon alıyor:)


Ama pazar günü sabah erken kalkınca, hazır babamız da evde yokken attık kendimizi yürüyüş yollarına...


Yürüyüşümüz bittikten sonra belediyenin her yere koyduğu meşhur spor aletlerini denedik. Berk çok hoşlandı bu aletlerden. Keşke çocuklara göre olanını da koysalar:)


Ve Berk'in en sevdiği sporu yaptık:) Gooollll!!! Ben kaleci oldum o golcü:) Her seferinde golleri yedim tabii:P


Spordan sonra gittiğimiz börekçideki ( ! ) motosikletler her zamanki gibi Berk'in dikkatini çekti:P 18. doğum günü hediyesi bir motor olacak Berk'in... Tabii o zamana kadar hala motosiklet sevgisi olursa:)