14 Mayıs 2008 Çarşamba

OYUNLAR - OYUNCAKLAR...

Bu oyuncakları alalı 3 hafta oluyor aslında. Ama fırsat bulup da ekleyemedim resimleri. Berk özellikle tamir setine bayıldı. Elinde testere heryeri kesmeye hatta bizi koşturmaya çalışıyor... El becerilerini geliştirmesine çok yardımcı olacak bu oyuncak... Geçen hafta 8 yaşındaki yeğenimle bütün vidalarını çıkararak parçalarını birbirinden ayırmışlar:P Toplamak bize kaldı...





Diğer oyuncağımız ise Berk'in son zamanlarda tavan yapmış olan vurma isteğini frenleyen tak - çak... Eline aldı mı çekici biliyor ki sadece küçük tahtaları o deliklere sokması gerekiyor. Dakikalarca oynuyor bu oyuncakla...




Ve tabii ki yoğurtlardan çıkan yapbozlarla bitirmeye çalıştığımız Türkiye haritası... Maalesef yarım kaldı ama Berk için güzel bir oyuncak... Parçaları birbirine yapıştırmaya çalışıyor büyük bir gayretle... Ahşap olanını bulabilirsem en kısa zamanda alacağım.




Ahşap oyuncakları Yelken Oyuncak firmasının internet sitesinden sipariş verdim. 3 gün içersinde geldi... Ama Bağcılar'da mağazaları varmış. Bir dahakine görerek alacağım inşallah... Tabii sadece bu oyuncakları almadım... Sağa sola vurarak ses çıkartmaya çalışıyor ve bununla çok eğleniyor Berk ... Ben de ona ikili davul aldım... Eve getirdiğim ilk gün tak - çakın çekiciyle davulu patlattı:)


Bir de saat almıştım. Ama rakamları gösteren ahşap parçaları yemeye çalışıyor şu anda:( Rakamların yerlerini göstererek yapboz gibi oynuyoruz birlikte...


Geçen ay kağıt vs. dergisini alıp içinde gördüğümüz Ali Babanın Çiftliğini yapmak istemiştik. Ama derginin içinde bulunan kalıp sayfasını kaybettiğimiz için yapamadık:( Bu ay derginin yeni sayısı çıkmış... Berk'in ilgisini çekecek ve birlikte yapacağımız çok güzel aktiviteler var... Akşam gerekli malzemeleri alıp yavaş yavaş gerçekleştireceğiz bunları...


Önümüzdeki hafta sonu annemle ablam gidiyor:( 3 hafta yoklar... Ve Berk yeni ama geçici bakıcısına gidecek... Şimdiden düşünüyorum:( Alışacak mı? Korkacak mı? Ağlayacak mı? Tabii en çok düşündüğüm sabahları uyuyan yavrumu uyandırıp karşı apartmana nasıl götüreceğim:( Allah'ım yardım et bize!!!