6 Mayıs 2008 Salı

OFFFF...

Dişlerinin yeni çıktığı zamanlara döndük:( Elleri bütün gün ağzında Berk'in... İnegöl'de farkettim yeni çıkan 2 dişini de... 11 oldu incilerimiz... Hayırlı uğurlu olur inşallah. Tabii benim işim iyice zorlaştı. Göğsümdeki delik günden güne büyüyor:( Hala tam kapanmadı ve her emişte biraz daha açılıyor... Yara bandı takmak aklıma geldi geçen gün:) Bantladık ama bu sefer de İbrahim iğrendi ve emmedi... Memeyi bıraktırırken böyle yaparak zorlanmayacağım sanırım. Yara bandı, her derde deva:P


Cumartesi erkenden feribotla yola çıktık... Büyükleri ziyarete İnegöl'e gittik... Berk o saatte bile enerjikti:P Feribotta babasını peşinden koşturdu dakikalarca... Bir ara ben devraldım görevi ama yetişmek ne mümkün Berk'e. Heryeri karıştırmak istiyor, sesli sesli konuşuyor, merdivenleri inip çıkmak istiyor, insanların yüzlerine dikkatle bakıyor ve beğenmediklerinin yanından geçmiyor:P



Köyde bahar konulu aktivitelerimizi de yapacaktık ama yağmur pek izin vermedi:( Arabamız çamura saplandı... Berk dişleri yüzünden huysuzdu. Ben temizlikle geçirdim bütün günü:( Ama yine de memnunum... Yaza daha güzel olacak inşallah...


İnegöl köftemizi yedik afiyetle:) Bursa'ya uğrayıp iskender yemek de planların arasındaydı ama ahh yağmur vah yağmur!!! Bereket dedik ne diyebiliriz ki... Bu yağışlar çok lazım. Yazı rahat geçirebilmemiz için...


Berk, eşimin sakalları çok uzun olan dayısından çok korktu:( Çevresinde hiç sakallı insan görmediği için bütün gün kaçtı yanından. Akşam gelirken sakallı dede nerde diye sorduğumuzda bile kaçacak delik arıyordu:)


Hem dayının hem de eşimin arkadaşının Berk'den biraz büyük çocukları var. Oynadılar ama oyuncaklar paylaşılamadı:( Paylaşmayı öğrenmeleri için zaman gerekiyor sanırım...


Dönüş yolunda zapdetmek daha da zorlaştı Berk'i. Babamız kağıttan uçaklar, gemiler de yaptı ama fazla oturmadı Berk ve yanımızdaki yolcu abiye de rahat vermedi... Ayranı çok seviyor. Tabii ki pipetle içmeyi... Ben de zapdetmek için ayranı çeşitli şekillerde içirdim Berk'e...





Bugün enişte dede parka götürmüş bizimkini. Motor sevdası pahalıya patlamış ve düşmüş:( Dudağı patlamış:( Şu an silikon dudaklı bir oğlum var... Allah korumuş. Sadaka vermem lazım...