20 Mart 2008 Perşembe

HAFTA SONU VE BULUŞMA...

Cumartesi günü saç kesme merasiminden önce doktora gitmiştik. Prevenarın son dozunu yaptırdık. Berk, doktor muayenesinde yine gıkını çıkarmayıp bekledi. Sadece boyu ölçülürken biraz ağladı. Cendereye girdiğini sandı galiba:P


Boyumuz 82 cm , kilomuz 11,600 gr. olmuş... Büyümüşüz biraz daha şükür... Ama doktorumuz yüzünü biraz soluk bulunca kan sayımı istedi. Vee film kan alma esnasında koptu. Sıkı sıkı tutmasam kaçacaktı Berk odadan... Biraz demir eksikliği çıktı başka sorunumuz yok. Mayıs ayına kadar doktor aşı yok.

Pazar günü ise sonunda Talha bey ve annesi hanımla buluştuk:) Tesadüflere bırakmanın anlamsız olduğunu düşünüp randevulaşmıştık:) Florya'da mis gibi bir havada görüştük. Ama Talha bey yüzümüze bakmadı parkı görünce:) Eee Berk efendi de parkı görünce dayanamadı tabii. Bereket babalar vardı da biz yorulmadık:P
Emine bana ve Berk'e öyle güzel hediyeler getirmiş ki çok mahcup oldum:( Tekrar teşekkür ediyorum hediyeler için...

Dağıılııınnn geliyorum:P




Amma kaydım be:P




Emine'lerden ayrılınca eve girmek istemedik ve sahile gittik. Güzel bir hafta sonunu Eminönü'nde balık ekmek yiyerek bitirdik:P