4 Şubat 2008 Pazartesi

4 OLDUK:)

Cuma akşamı babamız geldi:) Berk'i banyoda değil de odasında bebeklik küvetinde yıkıyorum artık. Üşümesin diye. Ben cuma akşamı banyosunu hazırlarken oğluşum dayanamamış ve kıyafetleriyle dalmış su dolu küvete:P Babasının gözünün önünde tabii... Geldiğimde ıpıslak bir velet ve gülen bir baba vardı odada:)


Oğlum memleket meselelerini yakından takip ediyor artık:) Gazeteyi aldığı gibi eline, dakikalarca bakıyor ama ters:P


Evet sonunda kuşumuzu aldık efendim:) Vee nüfusumuz 4 e yükseldi... Cumartesi işten çıkınca bizimkilerle buluşup Eminönü'ne gittik. Keşke hafta içi vakit bulsam da gitsem... O kadar gezilip görülecek, saatler harcanacak yerler var ki. Cumartesi kalabalığında maalesef yeterince dolaşamadık. Aklım orda kaldı. Ahh şunu da alacaktım, yaa buraya da gidemedik dedim durdum. Ama kuşumuzu son dakikalarda aldık.


Berk , yeğenimin eline aldığı tavşana daha çok ilgi gösterse de kuş da ilgisini çekti tabii. Eve gelip de kafesine koyarken elimizden kaçınca baya bir şenlik oldu:) Şu an minik kuşumuz geldiğinden beri sanırım alışamadığından hiç ciklemedi:( Merakla bekliyoruz!!!
Benim oğlum artık oyuncaklarını kendisi seçiyor:) Cumartesi günü onun isteği üzerine bir tane sarı mini cooper ve bir tane de oyuncak köpek aldık:P Köpek takla attıyor, Berk de oleeyy diyor:)



Pazar günü ise bir akraba ziyaretinde Berk beyin ne kadar kıskanç olduğunu gördük. 8 aylık olan bebeğin yürüteçini kıskanıp binmek istedi. Bu çocuk hiç yürütece binmedi. Hatta koyduğumuzda ağlıyordu. Ama orda hep yanındaydı. Ihh ıhh diyerek isteğini de dile getirdi. Bu çocukları anlamak çok zor:)
Yeğenimin oyuncakları da bizim çocuğun oyuncakları oldu artık. Ablamdayken kitty ve göbekle ( ineğin adı ) oynuyor:) Yüzünde gördüğünüz morluk, bir post önce anlattığım olaydan kalan iz...


Oğlumuz çok yardımsever bir çocuk olacak. Baksanıza yeğenimin kendinden büyük çantasını bile taşımış:P Babaya birşey mi göndermem gerekiyor. Berk'e veriyorum, annecim babaya götür bunu diyorum yavrucağım koşa koşa götürüp babasına veriyor. Tabii bazen hedefi şaşırıyor ama olsun:)

Dışarı çıktığımızda oyuncak görmesin hemen koşuyor. Tahterevalli, salıncak, kaydırak. Artık o an hangisi boşsa hemen dibinde bitiyor:) Bize de ona eşlik etmek kalıyor:P