26 Ocak 2008 Cumartesi

BEBİ ZİYARETİ...

Sevgili arkadaşım ve eşi bebişlerine kavuştular sonunda. Biz de bugün görmeye gittik mis kokan bebişi... Allah analı babalı büyütsün canım arkadaşım. Hep güzel günleriniz olsun... Berk de bebeği çok sevdi, yanağını bile okşadı:) Tabii bebek ziyareti, düşmesine engel olamadı beyimizin. Kafa üstü çakıldı yine:P

Geçen akşam su istedik. Sucu çocuk gelene kadar kapıda bekledi boş damacanayla. Boş damacanayı çocuğa verip dolu damacanayı içeri sokmaya çalıştı:) Tabii biz de koptuk gülerken...






Daha neler neler yapıyor bizi güldüren. Talha'nın ananesinin göbişinden kayan videosunu izledim geçen gün. Berk de ananesinin koltuğunun tepesinden kayıyor:) Koltuklara hala çıkamıyor. Biz yardım ediyoruz çıkarken ama kayarak inmeyi kendisi çok güzel yapıyor. Tırsarak iniyor ama kayınca da çok mutlu oluyor...


Berk'in saçları uzadı çokça. Hele de ön tarafı artık gözüne girmeye başladı. Ben de tamamen kestirmeye kıyamıyorum. Uzun seneler kestirmeyi düşünmüyorum bakalım ne kadar uzayacak:) Ama önlerini biraz kestim geçen akşam, görmesinde sorun olmasın diye... Besleme gibi oldu biraz:P Yamuk kesmişim:P İnşallah kısa zamanda uzar:)


Artık akşam 22.00 de uykuya yatıyor Berk. Gece bir kere uyanıp , sütünü içip sabah 08.00 - 08.30 ' a kadar uyuyor. Ya biz hazırlanırken ya da tam çıkarken uyanıyor. Ve artık biz evden çıkarken ağlamıyor:) Bize bay bay yaparak kapıyı arkamızdan kapatıyor. Hatta geçen sabah ben tam onu öpecekken kapıyı suratıma kapattı:( Çok üzüldüm bu duruma:( Beni bırakıp gidiyorsun ben de seni istemiyorum mu demek istedi acaba:(?


Geçenlerde bir misafirliğe gittiğimizde akvaryum görmüş ve dakikalarca balıkları seyretmişti. Ben de birkaç haftadır eve kuş almayı düşünüyorum. Acaba kuş mu balık mı alsak? Kuş sağlıksız mı olur Berk için. Araştırıyorum bakalım. Ya kuş ya balık ya da su kaplumbağası alacağız...