20 Ocak 2008 Pazar

ANNİİİİ HASTA:(

Perşembe günü boğaz yanmasıyla başladı rahatsızlığım:( Cuma günü kırgınlık da başladı vücudumda. Cuma akşamı İbrahim'i bile görmedi gözüm:( Bünyamin ablamlara indirmiş bereket, biraz dinleneyim diye... Cumartesi uyanamadım ve doğal olarak işe de gidemedim. Doktora gittik hemen. Boğaz enfeksiyonu dedi doktor. Çabuk rahatlamak istersen serum verelim dedi. Tamam dedim ve yedim serumu:P Bereket işe yaradı da biraz kendime geldim. Şimdi ilaç tedavisine devam. Haftaya kontrol var. Hasibe'ye gittik de Berk Zeynep'le oynarken ben de dinlendim bütün gün... Yoksa nasıl ilgilenirdim Berk'le. Yattığımı görünce hemen dibimde bitiyor va başlıyor saçlarımı yolmaya...

Geçtiğimiz haftalarda birkaç gün işyerindeki ısıtma sistemi bozulmuş biz de kar yağdığı günlerde buzz gibi ofiste çalışmıştık:( Bir arkadaş geçen hafta yaşadı bu sorunu. Şimdi de ben. Sıra kimde acaba?

Berk annii diye diye geliyor yanıma habire. Ona geçmesinden korkuyorum. Fazla ilgilenmiyorum ama o da devamlı yanımda olmak istiyor. Zor bir durum maalesef...