18 Aralık 2007 Salı

YORGUNLUK VE TEŞEKKÜR:)

Çok yoruldum:( Sene sonu geliyor işler yoğun, bayram geliyor evde trafik yoğun... Bir taraftan hazırlıklar bir taraftan alışveriş. Ama çok güzel bir duygu. Yavrucağımla 3. bayramımız şükür ki... Nicelerine ulaşırız inşallah.


Komşularımızla sorunlar var:( Geçen gece saat 02.30'da misafir geçirirken o kadar ses çıkarttılar ki Berk uyandı ve 1 saat uyumadı:( Bir sonraki gece ise sabaha karşı 04.00 sularında seyrettikleri filmin sesine uyandık yine:( Apartman adabından haberi olmayan insanlarla yaşıyoruz:(



İşyerinde ise yönetemeyen yöneticilerle muhatabım:( Birşeyleri düzeltememek çok yoruyor beni... Boğulacak gibi oluyorum bazen. İşler yetişmiyor, insanlar yönetici oldukları için kendilerini bişey sanıyorlar. Mutsuzum bu ara, sabah işe gitmek için kalktığımda. Düzelir diye bekliyorum sadece...



Berk'imize gelince. Yaramazlıkta sınır tanımayan bir çocuk oldu. Dün annemler bayram baklavası yaparken una bulamış heryerini:P Daha sonra da elinde oklavayla gezmiş bütün gün...Geleceğin Oktay ustası yetişiyor hazır olun:P Zaten en sevdiği programlardan birisiymis yeşil elma:) Ablam onu açınca hiç sesini çıkarmadan seyrediyormuş. Eee normal tabii o kadar renkli bir mutfak ki.




Bütün gün yürüyor, poposu yer görmüyormuş. İllaki ellerinde bişeyler olacak ama. Fıldır fıldır geziyormuş. Akşam evde de aynısı. Şu an koridoru kaç kere turladığını düşünüyorum ama sayamadım:P Hele dışarı çıkınca. Pusetinde durmak istemiyor. Yürüyecekmiş. Tamam yürüsün de elimizi tutsun. Yok efendim... Özgürce dolaşmak istiyor oğluşum. Salıyoruz alışveriş merkezine, gönlünce dolaşıyor başında bir muhafızla:P Eee havalar soğuk ve maalesef park bahçede durmak pek işimize gelmiyor...


Bugünse çok kötü birşey yapmış!!! Annemdeydi bugün de. Tubi bize bez almaya çıkınca dairenin kapısını açık bulup dışarı çıkmış annem mutfaktayken:( Şükür ki merdivenin başına gidip sadece bakmış, inmeye falan kalkmamış... Çünkü normalde kapıdan çıkınca hemen aşağıya inmeye çalışıyor. Allah korumuş. Bana anlatmadılar gündüz telefonlarda. Ablam anlatırken şok geçirdim, gözlerim faltaşı gibi açıldı ve çok korktum. Ben çok ödleğim çünkü... Balkondan bile baktırtmam Berk'i. Ya tutan kişinin bir an gözü kararıp da çocuğımu düşürürse diye korkarım. Herşeyin kötüsünü düşünürüm. İyi ki burda değildim panik olur ortalığı birbirine katardım sanırım:(


Artık gayet net ANNE diyor!!! Özellikle de acıktığı zaman anne mama diyerek peşimde dolaşıyor:) İnek sütü içirmeye başladım. Anne sütü çok azaldığı için gece uyanmaları sıklaşmaya başladı. Dün gece yatmadan 250 cc inek sütü içti. Ve Allah'a şükür 05.00 e kadar uyudu:):)


Yemeklerle arası çok iyi... Şu an için sevmediği az şey var. Tarhana çorbası sevilmeyen listesinin başında. En sevdiklerinden birisi ise kırmızı makarna:) Domatesli makarnayı çok seviyor. Eline alıp alıp ham yapıyor:P


Veeee limon. Ekşi mekşi ama Berk limonu çok seviyor. Eline geçirmesin limonu suyunu akıta akıta yalıyor:P




Kendine yeni oyuncaklar bulmada üstüne yok Berk'in. Merdane ve diş fırçasından sonra şu ara gözdeleri tabii ki tekerlekler, koliler ve çamaşır sepeti:) O kadar mutlu oluyor ki bunlarla oynarken. Yüzünden gülücük eksik olmuyor...











Doğum günü hediyelerimiz geldi geçen hafta:) Asya teyzemiz bize çok güzel bir KRAL şapkası göndermiş. Çok teşekkür ediyoruz. Ve öpüyoruz sizi... Re re re ra ra ra diye diye giydiriyoruz şapkayı:) Babamızın göğsü kabarıyor oğlunu bu şapkayla görünce:P





Ve Ayça:) Çok hoş bir salopet ve t-shirt almış oğluşuma. Beni de düşünmüş ve çok hoşuma giden bir hediye göndermiş:) Güzel yazısıyla yazılmış bir kartla birlikte. Çok teşekkür ediyoruz. Ve sizi de öpüyoruz. Bizi çok mahcup ettiniz...



Son olarak da herkesin Kurban bayramını tebrik ediyor ve hayırlara vesile olmasını diliyorum.