10 Kasım 2007 Cumartesi

ALİ BABANIN ÇİFTLİĞİ:):)

Berk'in en sevdiği şarkı bu:) Ali babanın bir çiftliği var, çiftliğinde atından eşeğine, ördeğinden kuzusuna çeşit çeşit hayvanlar var:) Tabii başka çeşitli hayvanlar da var da anne onların seslerini bilmiyor:P

Bu şarkı özellikle yolculuklarda işimize yarıyor. Berk oto koltuğuna oturunca pek bir huysuz oluyor... Çünkü istediği şey direksiyonu ve arabanın içindeki bütün düğmeleri karıştırmak... Arkaya tıkılınca yapacak şey sadece dışarıyı seyretmek veya oyuncaklarla oynamak ya da çubuk kraker yemek:P:P . O da hemen sıkılıyor bunlardan. Bu tip sıkıntılı dırımlarda Ali babanın çiftliği bizi kurtarıyor. Sesini çıkarmayı bildiğim bütün hayvanları çiftliğe sokuyoruz. Tekrar tekrar. 3 - 5 bazen 10 kez tekrarlıyorum bu şarkıyı:) Çünkü sustuğum zaman hemen bağırıyor ve tekrar istiyor:)

Velhasılı kelam... Bir arabanın arka koltuğunda kendi kendine konuşup el hareketleri yapan bir hanım görürseniz o benim:) Kendi kendime konuşmuyorum Ali babanın çiftliğini söylüyorum:) Ve Berk beyimizin isteklerini yerine getiriyorum:P:P