21 Eylül 2007 Cuma

RAMAZANDA EYÜP SULTAN...

Perşembe akşamı iftarımızı Eyüp Sultan'da açalım dedik. Ve annemlerle orada buluştuk. Berkimiz de yanımızdaydı tabii:) Aslında havalar biraz soğudu ama Berk hala gezmek istiyor. Kış bastırana kadar gezmelerimiz devam edecek!!! Orucumuzu açtık, namazımızı kıldık. Berk de camiye girdi:) Orada bulunan bir çocuğa saldırmış:P:P Elindeki meyve suyunu almak için... Ama Pier Loti'ye çıkmak aklımıza gelmemiş... Sahura kalktığımızda hatırladım:P:P Kitap fuarı açılmış. Gezdik ve Berke masal kitabı aldık. Ama gözüm 365 günde sevgili peygamberim de kaldı. Sultanahmete gidince alacağım bu kitabı...


Tesbih çekmeyi öğreniyorum:)



Ohhh iftara hurmayla başladım... Şükür...



Veee pideyle devam ediyorum....



Anneciim ne kadar kalabalık buralar...



Baba bu şelale mi?:):)



Hııım annem masalları okumadan ben resimlerine bakiim neler varmış?:P:P



Bu arada sanırım unuttum ikinci dişimizin de çıktığını söylemeyi:P:P Artık iki dişli bir canavar dolaşıyor evde:) Herşeyi ısırmaya çalışan bir canavar... Veee emeklememiz gelişti. Rahatça peşimizden geliyor hatta yaramazlıklar had safhaya ulaştı... Ablam mukabaleye götüremiyor artık beyefendiyi. Çünkü çok yaramazlık yapıyormuş. Elindeki oyuncakları milletin kafasına atıyormuş:P:P Artık kime ne denk gelirse... Yeğenime bırakırken de binbir tembih tabii ki. Aman dikkatli ol diye. Geçen gün elinde iğne bulmuşlar!!! Dikiş makinesinin kapağını açmış ... Akşam biz de ağzına bozuk para atarken yakaladık son anda... Yalnız bırakmamak gerekiyor. Her an gözümüz üzerinde olmalı.
Bu masa barfiks olabilir mi aceba:)

Masaya çıkmak istiyoruuuummmmmmm....