3 Eylül 2007 Pazartesi

HAFTA SONU...

Evet efendim aşağıdaki yazıda demiş ki... Bebek evde girmemesi gereken yerleri bilsin.... Bu şu an mümkün değil. Berk her yere burnunu ve o tombik cüssesini sokmayı başarıyor:) Ayrıca hayırdan da anlamıyor:( Dün saç kurutma makinesini hem de sıcakken tutmaya çalışıyor. Oğlum cıısss diyorum elini de değdirdim bir kere anlasın diye ama yok anlamıyor. Tekrar eline almak istiyor.


Dün yatar pozisyondayken oturmayı başarmış... Maalesef ilklerini göremediğim gibi bunu da göremedim:( Tekrarlamasını bekliyorum... Tutunarak gayet rahat bir şekilde ayağa kalkıyor. Veee tek elimizden tutarak bizimle biraz yalpalasa da yürüyor:) İki tane kızkardeş bulduğumuz an 3 cuma , sela ile öğle ezanı arası berk beyimiz sallanacak:) Veeee yürüyecekmiş... Salladım selaya yürüsün haftaya cumaya denecek bir de... Bizim oralarda yapılır bu. Ne anlamı vardır bilmiyorum ama deneyeceğiz.



Şu aralar oyuncaklarını birbirine vurarak besteler yapıyor:) Sözleri de kendine ait... ooo gooo dooo dee dooo vs. vs. Onu bir tek zeynep anlıyor:) Kendi dillerinde muhabbet ediyorlar:P:P



Al ver komutlarını anlamaya başladı. Elindeki oyuncağını ver dediğimizde uzatıyor. Al dediğimizde de hemen elini uzatıyor:) Hele de yiyecek verirsek:P:P



Üzüm hastası... Çok seviyor. Ben üzümleri soyup veriyorum boğazına takılır korkusuyla. O da rahat rahat afiyetle yiyor...



Eline bir cep telefonu geçsin hemmen kulağına götürüveriyor. Eee biliyor çocuk ne işe yaradığını:) Ama sadece dinliyor konuşmuyor:P:P Konuşulacağını daha çözemedi sanırım:)







Pazar günü misafirimiz vardı. Bebekkokusu vesilesiyle hamileyken tanıştığım arkadaşım Melek ve şeker kızı Elif geldi bize... Elif berk beyden bir ay küçük... Minnoş bir kız. Minicik:) Amaa 4 tane dişi var ve emekliyor daha doğrusu sürünüyor:P:P Berkle oynadılar güzel güzel. Elifi uyutmaya çalıştı annesi ama maalesef uyumadı hanım kızımız:( Bizimkisi uyudu elif hatuna inat:)


Akşam üzeri oliviuma gittik. Berk ve Zeynep eğlensin diye. Ve dönüşte arabada kavga ettiler. Daha minicikler ama paylaşamıyorlar cipsleri. Berk gıcırdayan paketlerin peşinde zeynep de yemenin :)




Veee zeynepten yaramazlık öğrenmeye başladı beyimiz. Ananenin koltuklarının tepesine oturulur ve oradan kayılır:) Zeynep kendi başına yapıyor ama berk etrafındakilerin yardımıyla koltuğun tepesine oturuyor ve popoyu ittire ittire fııyyyyttt kayıyor:):):P:P Acayip eğleniyor çocuğum.




Alerjilerimiz maalesef geçmedi. Eskisi kadar kızarık değil ama yarın kontrole gideceğiz. Bakalım doktor ne diyecek??...