4 Temmuz 2007 Çarşamba

İNEGÖL GÜNLERİ...

Ohh ne güzelmiş feribot serin serin... Arabada sıkılmıştım:)

Eveeettt hafta sonu inegöldeydik:) Cumartesi sabah çıktık yola. Pazar gecesi ancak dönebildik:) Berk babaanne ve dedeyi gördü. Öpüştüler koklaştılar:) Büyümüş dedi herkes berk için. Eee daha minicikken görmüşlerdi ikisi de. Berkten 2 ay büyük bir kuzeni var. Onunla da zaman geçirip oynarlar diye düşünmüştük ama maalesef onlar kaçmışlar evden biz geleceğiz diye:) Offf sıkıntılı konulara hiçç girmeyeyim en iyisi... Cumartesi hemen köye çıktık. Veeee babamız kullandı arabayı:) Artık şehirlerarası yolculuk da yapabiliriz yani korkmadan:) Ben de daha az panik olmaya başladım sanırım:P:P Ama şu kamyon ve tırlar yok mu oofff büyük sıkıntı:(:(

Köye giderken mangal alışverişimizi yapmıştık hemen mangalı yaktık ve afiyetle yedik :) Temiz hava gerçekten de insanın iştahını açıyormuş:P İbinin en masum fotosu bu :) Siz böyle durduğuna bakmayın elleriyle yedi o köfteleri:):)

Akşam da inegöle indik. Bir akrabanın sünneti vardı. Hazır gelmişken berki de kestirsek mi düşünmedik değil:) Hatta pelerini bile taktık ne de güzel yakıştı yavruya:)

Gece köye döndük. Ama donduk donduk:) O kadar soğuk ki geceleri oralar. Battaniye ve yorgan örttük üzerimize ancak ısındık:( Bereket ibrahime kalın kıyafetler almışız da yavrucuğum üşümedi...

Pazar günü ise köyde birkaç akraba ziyaretinden sonra inegöle geldik. Berk hayatından çok memnundu. Herkese güldü herkesin kucağına gitti. Allahım ne güleç yüzlü bir çocuk bu yaaa. Hiç bize benzememiş:P:P

İnegöldeki büyyyüüükkk çınar ağacı:) Eee inegöle gelip de köfte yemeden olmaz dedik ve mideye indirdik inegöl köftelerini:):)

Pazar öğleden sonra yola çıktık arada gemlikte görümceme uğradık ve körfezi dolaşarak çooook uzun bir yolculuktan sonra evimize ulaştık. Çok zorlu ama bir o kadar da güzel bir hafta sonuydu. İbrahim son anda huysuzluk yaptı ama normal karşıladım artık. Saatler süren yolculukta biz bile sıkıldık.
Sonunda evimize geldik ohhh şöyle bir yayılayım:):)

Cumartesi izne çıkıyorum. O yüzden çok yoğun geçiyor günlerim. İşleri yetiştirmeye çalışıyorum. Berkle yola çıkmak çok zor. Şimdiden hazırlamaya başladım bavulları ki cumartesiye yetişeyim:) İnşallah çok güzel sorunsuz bir tatil haftası geçirdikten sonra görüşürüzzzz....

Bu arada berk acayip sesler çıkarmaya başladı:) Akşam şaşırdık kaldık babasıyla. Nasıl çığlık atıyor anlatamam... Sanırım zeynepten öğrendi!!!