20 Temmuz 2007 Cuma

HAİN SİVRİLER....

Hain sivrisinekler berki şişledi:( Bu sivriler hem bel altı hem belden yukarı çalışıyorlar. Hatta yavrumun yüzüne yüzüne çalışmışlar:(:( Offf offf belediye günaşırı ilaçlıyor , evde de biz sinek kovucu takıyoruz prize ama alınan tüm önlemler işe yaramadı ve taze kanlı berki yediler:(:( Hem de ne yemek... İnşallah düzelecek yakında yavrucağım...

Bu aralar çok mu kilo aldın dedim akşam ibiye:) O da bakıyor yüzüme ne diyor bu anne diye... Kocaaman göbişi oldu yavrumun. Otururken göbiş yere değecek nerdeyse:) Hemen basküle çıktık ve 9800 olmuş... Büyüyünce böyle şişman olup da sen beni böyle yaptın derse diye aşağıda bir günlük menüsünü yazıyorum... Ne yediğini okusun da sonra beni suçlasın:P:P

İbrahim Berk menüsü...

Sabah 08.00 anne sütü ( keyfine göre ne kadar içerse )

10.00 - 10.30arası biberonla anne sütü ve teyzeyle kahvaltı ( labne, yumurta sarısı, ekmek, beyaz peynir vs. vs.... )

12.30- 13.30 arası 1 kase çorba ( şehriye, sebze, pirinç yani teyze ne yaptıysa )

15.30- 16.00 arası bir kase halis ev yoğurdu...

17.30 - 18.00 arası meyve suyu içine bisküvi ... ( mevsim meyveleri evde sıkılacak )

19.00 civarı anne eve gelince anne sütü:)

Akşam yemeği esnasında artık kim ne verirse...

Veee bütün gece anne sütü...

Saatler bu kadar net olmayabilir ibiciim. Ama burdan çıkan sonuç; sen yemek yemeyi çoook seviyorsun. Akşam biz dondurma yerken, sen zeyneple oynuyordun ammaaa hemen antenlerin yiyecekleri algıladı ve oynamayı kesip ağzını şapırdatmaya başladın. Gözümden kaçmadı!!!:):)

SENİ ÇOOK SEVİYORUM TOMBİK ŞEKERPAREMMM...