18 Temmuz 2007 Çarşamba

ŞEKEROĞLAN:)

Şeker yüzlü oğlum:) Berk artık gel babası geeeelll yapıyor:) Çok komik yaaa akşam öylesine gel babası geell gel annesi geelll berke yemek verrr diyordum elini tutmuş; bir baktım bizimki elini açıp kapatıyorr:):) Öyle gururlandım ki:):) İlk kez yaptı ve ben gördüm bunu... Harika bişeymiş bu... Sırada tapşini var. Bakalım başarabilecek mi??

Son zamanlarda en çok sevdiği şey eline verilen herşeyi yere fırlatmak ve ona vermemizi beklemek... Eeee verildiği anda da tekrar yere atmak:):) Şimdi gülüyorum ama defalarca aynı şeyi yapınca pek gülemiyor insan... Dün ilk cep telefonu geldi berkin ama oyuncak :) Bu sabah teyzesine bırakırken bak oğlum telefonunu yanından ayırma ben seni arayacağım diyorum:) Gülüyor!!!

Sütüm maalesef azalıyor gittikçe. Humana falan artık işe yaramıyor:( Sadece akşamları emiyor berk. Ama ne emmek:( Offf artık canımı acıtıyor , dişleri çıktığı zaman yapacaklarını düşünmek bile istemiyorummm:(:( Annecim yapma diyorum inadına gülerek çekiştiriyor memeyi bu sefer:):)

Bizimle birlikte akşam yemeği yiyor artık. Otutturuyorum yanıma biz ne yersek o da tadına bakıyor herşeyin. Ama rahat durmuyor ki sofrada, ne varsa çekmeye çalışıyor. Tabak, bardak, çatal, kaşık o an hangisine ulaşabilirse...

Dün akşam mutfaktayken ibiyi yürüteçe koydum belki yürümeye çalışır diye. Yok efendim bizimki ayaklarını yukarı kaldırıp bizim onu ileri geri çekmemizi bekliyor:):) Eee rahat çocuk rahat...Veee çekmeceleri karıştırmaya başladı ibicik... Mutfaftaki çekmeceyi bir çekişi varki sormayın. Açtı da içinde ne var ne yok iyice bir baktı:):) Annesine yardımcı bir çocuk mu geliyor yoksa??