1 Haziran 2007 Cuma

ANNE VE BABA BERKİ İLK KEZ YIKADI :)

Ananemiz gelmedi Berki yıkamaya bu akşam:( Rahatsız biraz ; yarın yıkayalım dedi ama yarın sabah doktor randevumuz var ve kirli götürmek istemedim yeni doktora yavruyu. Banyoda eşimle yıkadık berki:) Veeee oğluşum hiç ağlamadı. Hatta hoşuna gitti. Sanırım ortam farklı olunca suyun farkına bile varmadı:):) Tertemiz oldu yavrucak ve şimdi arada bir mızırdansa da uykuya daldı:) Aaaa bu gece yerinde uyuyacak. Çok alıştı bizimle uyumaya biz de şekilden şekle giriyoruz onu ezmeyelim diye. O yatağın yarısında biz diğer yarısında yatıyoruz:):) Hatta bazen babamızı atıyoruz oturma odasına:):) Ahh bu çocuklar ahhhh...

Veee sıcak resimler....

Ayaklarıma bakın tomtiş tomtiş:)



Yiyorum yiyorum minik zürafayı yiyorum:):)

Akşam yemeklerini ailecek yiyoruz:)

Zeynep ablamı çoooook seviyorum:)