27 Mayıs 2007 Pazar

ŞİKAYET...

Oğlum hasta yazmıştım yaaa maalesef berkin rahatsızlığı cumartesi sabaha karşı daha da arttı:( Ateşi çok yükseldi ve çok huysuzlaştı yavrum:( Biz de apar topar, benim hamileliğimde de gittiğim ve çocuğumu da oraya her ay götürdüğüm NİSA HASTANESİ' ne götürdük. Her neyse oğlumu muayene etti doktor , ama sabaha karşı 05.00 civarı olduğu için sanırım uykusunu böldük doktorun. Ben hiç memnun kalmadım muayenesinden ve tavırlarından:( Verdiği ateş düşürücü şurubu aldık ve eve döndük.

İki kere verdik şurubu ama hiç iyileşme belirtisi görmediğimden tekrar hastaneye, bu sefer kendi doktorumuza gidelim dedik. Acil olarak geldiğimizi ve ateşinin olduğunu huysuzlaştığını ve de gözlerinde iltihaplanma olduğunu söyledik ve beklemeye başladık. Ama doktor bey bizden sonra gelen birkaç hastayı alınca ( randevulu oldukları için ) benim şalterler attı. Neymiş efendim ; ateşi çok yüksek değilmiş ve beklememiz gerekiyormuş. Yaklaşık 1 saat bekledik ama hala bizi almadılar içeriye. Ben de aldığım gibi çocuğu Cerrahpaşaya götürdüm. Özel hastanelere güvenilmemesi gerektiğini birkez daha görerek.

Cerrahpaşada hemen ateşi ölçüldü. Muayenesi yapıldı ve gözündeki çapaklardan tahlil için alındı. Çünkü daha önce de gözlerinde sorun olmuştu yavrumun. Veeee idrar tahlili yapılması gerekti. Ama beyimiz 3 saat kadar yapmadı çişini:( Bizde taktık torbayı ve bezini bağlamadık daha rahat yapsın diye. Yedirdik içirdik ama beyimizde tık yok:) En sonunda emerken şarış şarıl yaptı benim üzerime de:) Ayyy ilk kez bu kadar çok sevindim berkin çişini yapmasına:):) Bereket tahlilde beklenen idrar yolları iltihaplanması çıkmadı da rahatladık:) Sadece susuz kalmış bizim yavru su takviyesine başlayacağız şimdikin... Doktor nisa hastanesinde verilen ateş düşürücünün 1 yaşından ufak bebeklere verilmesinin sakıncalı olduğunu söyledi bu arada:( Demek ki şerrin sonunda hayır çıkabiliyormuş. Oradan çıkıp cerrahpaşaya gelmeseydim belki de yavrum bu şurup yüzünden daha da kötü şeylerle karşılaşabilecekti:( Ve cumartesi sabah 05.00 de başlayan hastane maratonu akşam 23.00 civarı evimize gelerek son buldu:):)

Ben hala sinirliyim nisa hastanesinin yaptıkları için. Daha önce de başkalarından duymuştum bu tip davranışta bulunduklarını ama başımıza gelince daha da iyi anladık. Salı günü berkin kontrolü var gözünden alınan çapak tahlili de o gün belli olacak. Berk şu an iyi şurubu içiriyoruz. Gözüne de damla verdi doktor onu kullanıyoruz. Yavrum artık gülüyor:):) O gülünce biz de mutlu oluyoruz.